پاورپوینت سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان (مدل اسپرولز و کندال) مقطع: کارشناسی ارشد درس: سمینار در مسایل بازاریابی تعداد اسلاید: 20 فهرست مطالب: اهمیت موضوع تعریف سبک تصمیم گیری برای خرید و کاربردها شیوه های تشریح سبک های مصرف کننده سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان در مدل اسپرولز و کندال ایده آل خواهی و حساسیت به کیفیت کالا حساسیت به قیمت و ارزش سر در گمی مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان خصوصیات مصرف کنندگان با گرایش های شناختی حساسیت به نام تجاری کالا حساسیت به جدید بودن و مد روز بودن کالا لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی تمایلات بدون قصد و برنامه ریزی قبلی عادت گرایی و وفاداری به یک نام تجاری خصوصیات مصرف کنندگان با گرایش های احساسی بازار هدف مصرف کنندگان نتیجه گیری منابع &nb ...
پاورپوینت